New Step by Step Map For ماگ فانتزی

Wiki Article

حالا بیاین ویژگی های تراول ماگ پاستیلی و فانتزی کافی کاپ رو با هم مرور کنیم.

ماگ لیوانی است که ازجنس های مختلفی مانند سرامیکی ، سفالی و چوبی و... که اغلب سرامیکی هستند که بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه، چای، شیر و.

...است، این ماگ ها از کیفیت های بالای برخوردار است، ماگ دیزنی یک هدیه مناسب برای کسانی که انیمیشن دوست دارند.

ضمانت سلامت و اصالت کالا : کلیه کالاهای ارسال فروشگاه هوم دید دارا ضمانت سلامت و اصالت هستند. زیرا اعتماد شما سرمایه‌ی ادامه راه تیم ما میباشد.

طراحی های جدید به قدری خاص هستند که ماگ درب دار خود را به عنوان بخشی از دیزاین نیز میتوانید استفاده کنید و از رنگی که به خانه میدهد لذت ببرید.

این ماگ از جنس های مختلفی از جمله چوبی، چینی، پلاستیکی و سرامیکی است.که ویژگی خاص این ماگ طرح های جذاب و خاص آن هستند ، که طرح های ماگ فانتزی زیبا و بامزه هستند که حس خوب و دلنشینی هنگام نوشیدن به شما دست می‌دهد.

کلمات روی ماگ مثل درب اون لعاب طلاکاری دارن و لبخند رو به لب شما می‌آره.ماگ سرامیکی در دار، توی یه جعبه..

با این ماگ‌ها از نوشیدن لذت ببرید

طرح این لیوان های برای مردم جذاب است . ماگ ها دو دسته هستند بعضی از انها اندازه بزرگ تری از لیوان های معمولی دارند تا نوشیدن را برای ما اسان تر کند. لیوان هایی

ما در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل ماگ، ظروف فانتزی، شکلات، ملزومات قهوه، ماگ جذاب و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

عموما این ماگ‌ها از جنسی ساخته می‌شوند که در برابر ضربه مقاومت داشته باشد و همچنین بتواند دمای درون خود را حفظ کند.

لیوان های سرامیکی هستند که سطح ان ها از جوهر های مخصوص و حساس به دما هستند که در دمای عادی به رنگ سیاه و با بالا رفتن دما از طریق یختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ی روی لیوان پیدار می‌شود، این ماگ می‌تواند انمتخاب مناسبی برای گرفتن هدیه باشد. ماگ ??????? ????? فانتزی

یکی از جدیدترین مدل‌ ماگ‌ها، ماگ هیترداره. این ماگ یه پایه داره که نقش شارژ کردن ماگ رو اجرا می‌کنه.

اگر ماگ یک‌رنگ و ساده‌ست، اگه طرح مورد علاقۀ خودتون رو روی ماگ چاپ کردین، اگه طرح‌های پیچیده روی ماگ هست، یعنی مدل ماگ از نوع سرامیکی هست.

Report this wiki page